Blå Blå Himmel

En litet sommarminne. Eller egentligen flera... ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad härliga bilder. Den där grillbilden ger ju svår sommarabstinens...

Jag tar jättegärna en fika snart! Skulle vara jätteroligt att se hur ni har det. Denna veckan är galen men kanske nästa? Vilka dar jobbar du i HBG?

Kram!

2009-03-16 @ 20:44:09
URL: http://lillymaria.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh nu längtar jag efter svensk sommar... Lao-sommaren är bara förfärligt varm och här finns inget svalkande hav. Jag skrattade för mig själv när jag såg din Jerker-kommentar. Och kunde se honom hoppandes och flaxandes med armarna. Lite Serge-varning där... Och med det menar jag när vi får något knäppt på hjärnan... Stressa inte med skypen, vi tar det när du har tid. Har förstått att du har mycket att göra. Men så länge följer vi varandras liv via bloggarna! Puss och kram

2009-03-22 @ 09:11:29
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vilken känsla, Anna! Som alltid, jag älskar Ditt formspråk, färgsinne och är lika svag som Du för siffror, bokstäver, vitt rent och stilfullt. Jag kommer med champagne o ostron till invigning av köket :-)! Tusen hjärtliga påskkramar till Dig o Otto. PS Saknar lite fler foto på Dig på båda bloggarna. PS 2. Kjell firade påskmorgon i soffan med två skinnfällar från Kullalamm...

2009-04-10 @ 11:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0